The Truckers’ Report flatbed Hall of Shame.

Discussion in 'Flatbed Trucking Forum' started by MACK E-6, Dec 11, 2017.

  1. Ruthless

    Ruthless Road Train Member

    7,262
    70,785
    Aug 28, 2010
    The City.
    0

    Hell yeah, drive into the scrap yard and walk home/ If they don’t charge you for littering, call it a win
     
    Vampire, D.Tibbitt, randomname and 7 others Thank this.
  2. Truckers Report Jobs

    Trucking Jobs in 30 seconds

    Every month 400 people find a job with the help of TruckersReport.

  3. mc8541ss

    mc8541ss Road Train Member

    1,418
    1,867
    Sep 22, 2007
    Lower Alabama
    0
    Yep, ain’t gonna run anyway. Lol
     
    cke Thanks this.
  4. Bakerman

    Bakerman Road Train Member

    4,580
    8,478
    Jan 27, 2013
    Phoenix, AZ
    0
  5. shooter19802003

    shooter19802003 Road Train Member

    2,167
    13,856
    Feb 8, 2010
    Idaho
    0
    Hey, you gotta stick with what works. :D
     
    Kyle G. Thanks this.
  6. JonJon78

    JonJon78 Road Train Member

    5,053
    24,618
    Jul 1, 2018
    0
    I'm not bad mouthing Mr.Prime driver, I certainly hope he makes it to his destination but dang, Y'all can keep these onion loads. That front skid isn't looking good, all the rest appear to have shifted to the passenger side. :eek:

    20210807_090329.jpg
    20210807_090402.jpg
     
  7. Kyle G.

    Kyle G. Road Train Member

    1,857
    8,049
    Jan 23, 2016
    Eastern Iowa
    0
    Holy cow, what is that like 45k of securement on that front pallet?
     
    Czar_Zero, skellr, D.Tibbitt and 3 others Thank this.
  8. Dadetrucking305

    Dadetrucking305 Medium Load Member

    Forklifts tied down with straps.
     

    Attached Files:

    JonJon78, BigBob410, Kyle G. and 3 others Thank this.
  9. shooter19802003

    shooter19802003 Road Train Member

    2,167
    13,856
    Feb 8, 2010
    Idaho
    0
    Yeah....how's that working out...lol
     
  10. Kyle G.

    Kyle G. Road Train Member

    1,857
    8,049
    Jan 23, 2016
    Eastern Iowa
    0
    Well heck he might as well throw 2 or 3 more and he’ll have a full bulkhead and 2 walls made entirely out of straps.
     
    PPDCT, Czar_Zero, cke and 2 others Thank this.
  11. shooter19802003

    shooter19802003 Road Train Member

    2,167
    13,856
    Feb 8, 2010
    Idaho
    0
    From the looks of it....he might need it.
    :D
     
    Czar_Zero, cke, JonJon78 and 1 other person Thank this.
  • Truckers Report Jobs

    Trucking Jobs in 30 seconds

    Every month 400 people find a job with the help of TruckersReport.

  • Draft saved Draft deleted